- هدف از دوره :
مدیریت و برنامهریزی استراتژیک به کسبوکارها این امکان را میدهد که به شیوهای نوآورانه و خلاق عمل کنند، این شیوه مدیریت باعث میشود که سازمان دارای ابتکار عمل باشد و فعالیتهایشان را به گونهای شکل دهند که کنترل وضعیت موجود و آینده را تحت کنترل خود درآوردند.
مدت دوره : 16-24 ساعت
- محتوای دوره :
- چشم انداز و ماموریت سازمان
- هدفگذاری استراتژیک: ارکان جهتساز استراتژی سازمان
- محیط شناسی و تحلیل موقعیت استراتژیک سازمان
- استراتژیهای وظیفهای و انتخاب استراتژیک سازمان
- خلاصه ای از رزومه مدرس :
- دکترای مدیریت استراتژیک
- مشاور برنامه ریزی استراتژیک و TOTAL SYSTEM
- عضو پیوسته انجمن بین المللی مدیریت استراتژیک
- عضوانجمن بین الملی اقتصاددانان انرژی
- مدرس و ممیز انرژی
فعالیت اجرایی تمام وقت در ایران و خارج از ایران در صنایع سنگین، ارتباطی، خودرو و صنایع وابسته و صنایع سبک
- مدیریت اعتبارات خارجی
- مدیریت بودجه
- ارزیابی صنایع
- مدیر عامل
- مشاوره- اجرا در زمینه برنامه ریزی، تدوین استراتژی و مدیریت استراتژیک در صنایع مختلف نفت و گاز، لوازم خانگی و کالای لوکس، شیلات، صنایع غذایی و کشاورزی، آموزش و انتشارا ت، درمان و بیمارستان، وزارتخانهها و سازمانهای دولتی، صنایع ساختمانی و انبوه سازی، صنایع هوایی و هواپیمایی
- مشاوره – برنامه ریزی در زمینه لجستیک و اقتصاد حمل و نقل نیروگاهی و انرژی، غذایی و کشاورزی، خرده فروشی، صنایع سنگین ترابری عمومی ریلی و جادهای
- مشاوره اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و امکانسنجی تولید ) مالی و بورس کالا، هولدینگهای تجاری و خدماتی، کشاورزی، الکترونیک، الکتروتکنیک و نیروگاهی، اتومبیل و صنایع وابسته
- مشاوره در زمینه حاکمیت شرکتی مالی، بانکی و بیمه، سازمانها و نهادهای دولتی