مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک به کسب‌و‌کارها این امکان را می‌دهد که به شیوه‌ای نوآورانه و خلاق عمل کنند، این شیوه مدیریت باعث می‌شود که سازمان دارای ابتکار عمل باشد و فعالیت‌هایشان را به گونه‌ای شکل دهند که کنترل وضعیت موجود و آینده را تحت کنترل خود درآوردند.

مدت دوره : 16-24 ساعت

  • چشم انداز و ماموریت سازمان
  • هدف‌گذاری استراتژیک: ارکان جهت‌ساز استراتژی سازمان
  • محیط شناسی و تحلیل موقعیت استراتژیک سازمان
  • استراتژی‌های وظیفه‌ای و انتخاب استراتژیک سازمان
  • دکترای مدیریت استراتژیک
  • مشاور برنامه ریزی استراتژیک و TOTAL SYSTEM
  • عضو پیوسته انجمن بین المللی مدیریت استراتژیک
  • عضوانجمن بین الملی اقتصاددانان انرژی
  • مدرس و ممیز انرژی

فعالیت اجرایی تمام وقت در ایران و خارج از ایران در صنایع سنگین، ارتباطی، خودرو و صنایع وابسته و صنایع سبک

  • مدیریت اعتبارات خارجی
  • مدیریت بودجه
  • ارزیابی صنایع
  • مدیر عامل
  • مشاوره- اجرا در زمینه برنامه ریزی، تدوین استراتژی و مدیریت استراتژیک در صنایع مختلف نفت و گاز، لوازم خانگی و کالای لوکس، شیلات، صنایع غذایی و کشاورزی، آموزش و انتشارا ت، درمان و بیمارستان، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، صنایع ساختمانی و انبوه سازی، صنایع هوایی و هواپیمایی
  • مشاوره برنامه ریزی در زمینه لجستیک و اقتصاد حمل و نقل نیروگاهی و انرژی، غذایی و کشاورزی، خرده فروشی، صنایع سنگین ترابری عمومی ریلی و جاده‌ای
  • مشاوره اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و امکانسنجی تولید ) مالی و بورس کالا، هولدینگ‌های تجاری و خدماتی، کشاورزی، الکترونیک، الکتروتکنیک و نیروگاهی، اتومبیل و صنایع وابسته
  • مشاوره در زمینه حاکمیت شرکتی مالی، بانکی و بیمه، سازمان‌ها و نهادهای دولتی
دکترمحمدرضا صدقیانی‌فر